5.0
( из 5 )

Повернення товару

Виконується в порядку і на умовах визначених Законом України «Про захист прав споживачів».
Можливе у випадку, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт покупки й умови замовлення зазначеного товару.

Здійснюється за адресою, вказаною на сайті у розділі «Контакти».

Обмін товару

Відбувається згідно Закону України «Про захист прав споживачів». Споживач має право обміняти непродовольчий товар, якщо це дозволено у Законі «Про захист прав споживачів», на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний протягом 14 днів, не враховуючи дня купівлі.

Обмін відбувається, якщо товар не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий разом із товаром.

Якщо Ви замовили товар, але він ще не відправлений зі складу, Ви можете відмовитися від нього, повідомивши менеджера по телефонам, вказаним на сайті.

Якщо Ви отримали товар не належної якості, Вам необхідно зателефонувати менеджеру, який допоможе вирішити цю проблему.
Претензії щодо повернення, приймаються не пізніше 14 днів з моменту поставки.

При відправленні посилки через відділення перевізника, кур'єрською службою, компаніями-перевізниками, фактичною датою повернення товару вважається дата, зазначена на посилці.

Повернення грошей

Гроші за товар, який Ви повернули, будуть нараховані на рахунок з якого надійшла оплата, або у відділення компанії перевізника куди було відправлено замовлення. Терміни: 30 робочих днів з моменту отримання повернення, але не раніше, ніж надійде ваша оплата за замовлений товар (за умови післяплати).

Якщо ви повертаєте товар належної якості – Вам буде повернена його вартість, без вартості доставки. Не відшкодовується вартість товарів, повернутих з порушенням умов повернення (наприклад, Ви переслали товар не повністю, частково без пломб чи ярликів), при цьому товар зворотному пересиланні клієнтові не підлягає.